Sunday, 3 April 2011

university time !

hajat berkata memilih sekadar uitm sahaja..tibe2 ader pulak seorg lecturer ni mintak suh pilik um.hati memang nak um. sb um top ranking uni woaahh ! lgpon tgh2 bandar .atleast senang sket aku merantau kerumah sanak saudara yg ado. kalau uitm? silap2..aku kene kt tmpt hulu ! wauuuu ! tak bleh hidup weyy ! aku ni bukan per,kalau bole aku lagi prefer uni yg kt bandar sb aku mmg suka kehidupan bandar , walaupon org kata bandar sesak ker. jam leee. rmai org lee. but,bg aku bandar adalah tmpat aku dptkan segalanya ! aku lg selesa hidup kt bndar . but bila balik kampung kt baling, mmg rural area lagi best. haisyyh ! aku ni ..kata x suka kawasan hulu. tp
skrg sembg len plakkk .. aiseyh ! mcm2 .. kadang2 kita sendiri x phm dgn diri kita walaupun hanya kita yang mengenali sang 'DIRI' ..

YA ALLAH ,BAGILAH HAMBAMU INI DPT BELAJAR DI UNIVERSITY TERKEMUKA SATU HARI NANTI .XKESAHLAH SAMA ADA UITM ATAU UM.AKU SUKA AKAN KEDUA2 NYA.. INSYAALLAH.AMIN...=)

No comments:

Post a Comment