Thursday, 14 April 2011

aku rindu zaman ituuuuuu

perghh ! time skola tamaw skolah, time dh habih sekolah tergeditk2 nak pergi sekolah .hurrmm.hanya gamba kenangan saja peneman pengubat kenangan memori lampau.waduhhh ! kenapa la aku rasa begini..adakah aku masih tidak mampu menempuh dunia realiti? adakah aku masih di awang - awangan seperti anak burung yang masih disuap makan yang dicari oleh kedua ibu bapanyaa??  aku rasa aku masih x sedar yang aku kini dalam REALITI DUNIAWI ! dan xda dah lagi zaman ~ zaman keanak -anakan. org ckp beso,ubah la perangai tu jadi matured sikit ..jangan la kebudakkan sgt..hurmmm.. tp bagi aku ,diri ku xda siapa boleh ubah melainkan kau sendiri yang ubah cara kau  ! biarlah org nak ckp perangai kau cm budak tadika merengek tak dpt minum susu botol ker ! lantak ! janji aku rasa yang aku ni x hipokrit  .. x menzalimi diri sendiri dengan menipu org lain dgn perangai yang kita sendiri x selesa. time is too fast ! tibe2 ko dh sedar ko dh abih sekolah.insyaALLAH ,masuk uni. kerja ..kawin?? oh tidakkkk !!!

No comments:

Post a Comment